¡Hasta la victoria siempre!

tirsdag 28. februar 2012

Premier i posten!

Utrolig gøy å åpne postkassen min i dag. Der lå det en pakke fra Pinnekroken med premiene jeg vant for gryteklutene jeg heklet i utfordingen Rødt og grønt, og tøflene i bestemorruter som var bidraget mitt til Prøv noe nytt.

Jeg er blitt den heldige eier av en inspirerende bok fra Pickles med mange kjekke strikkeoppskrifter, lingarn i herlig lillafarge og strikkepinner i bambus. Lingarn har jeg aldri brukt før, så dette blir spennende.

Tusen takk til Pinnekroken for nominasjon og kjempefine premier, og tusen takk til alle dere som stemte på bidragene mine. Så kjekt å vinne!

2 kommentarer:

Berit sa...

Gratulerer det var vell fortjent :)

Señorita Vero sa...

Tusen takk, Berit! Det var veldig kjekt å vinne :) Jeg er alltid spent på hva du kommer opp med til utfordringene. Mye inspirasjon å hente fra kreasjonene dine :)