¡Hasta la victoria siempre!

mandag 6. februar 2012

Life can be so sweet!


Mens nordmenn flest er opptatt med å måke snø, sitter jeg på en fortausrestaurant og nyter en café con leche. Vinteren har kommet til Malaga også, men der hvor solen skinner, er det varmt nok til å sitte ute og kose seg. Litt som på en solrik vårdag hjemme i Norge.

Når kaffekoppen er tom, og jeg har lest noen kapittel i Populærmusikk fra Vittula, passer det perfekt med tapas. Det er søndag, og jeg har all verdens med tid.


Tapas med en meksikansk tvist denne gang. Stedet jeg er på har de herligste tapasretter på menyen. Alt smaker himmelsk, og jeg har blitt stamgjest.

Life can be so sweet, står det på sukkerposen kaffekoppen ble servert med. Jeg smiler for meg selv, myser mot solen og tenker: Akkurat det kan jeg skrive under på!
   

Ingen kommentarer: