¡Hasta la victoria siempre!

onsdag 13. april 2011

Kjærlighet ved første blikk

Fretex altså! Finnes det et herligere sted å snoke? 2011 er det året jeg tenker mindre forbruk og mer gjenbruk. Dessuten elsker jeg retronips. Helt siden mosaikkflisene kom på veggen, har jeg vært på jakt etter et lite glassfat i ekte retro. Det vil jeg ha på kjøkkenbenken til frukten min. Du finner meg på Fretex i ny og ne på let etter Det Perfekte.

Her om dagen fikk jeg plutselig en anledning til å poppe innom. Glassfatet fant jeg ikke denne gangen heller, men gleden var stor da jeg kom over denne praktfulle glasskålen i de vidunderligste farger. Jeg klarte ikke å ta øynene fra. Må ha, bare ha! var det eneste jeg kunne tenke. Og med slike tanker i hodet, var det umulig å forlate stedet uten.



Ingen kommentarer: