¡Hasta la victoria siempre!

tirsdag 31. mai 2011

Nusselige babytøfler

Jeg fikk spørsmål om jeg var blitt verpesyk da Tangopartneren var innom og fikk se de halvferdige babytøflene jeg strikket. Nok en gang måtte jeg flire. Heldigvis er det andre som ønsker å befolke denne planeten. Så kan jeg heller bidra med noen nusselige tøfler til de små nurkene.

Lisjepia til Martemor har blitt 1 år. Da passet det fint å prøve seg på noen babytøfler. Lite peiling har jeg på hvor store føtter en baby har, men heldigvis har jeg Søss som vet slike ting. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og Martemor likte dem kjempe godt. Håper lisjepia ble like glad. Med usle 10 varmegrader ute er nok ull det beste for å holde ei søt, lita jente god og varm.



2 kommentarer:

annas paraply sa...

Åh vilka fina! Gillar färgkombinationen grön & lila väldigt mycket! Supersöta!

Señorita Vero sa...

Tusen takk, Anna!