¡Hasta la victoria siempre!

fredag 20. april 2012

Amigo på oppdrag!

Vel liker jeg å fikse og ordne selv, men enda kjekkere er det å få besøk av en handyman som gjør jobben for meg. Det startet med en Skypesamtale i mørket, hvor jeg klaget min arme nød over å ha flyttet til et land med manko på lamper. Alt det nødvendige er kommet på plass. Men passende lamper, det er umulig å finne. Mr. Handyman vet råd. Med hjemmesnekrede provisoriske lamper i bagen, tok han turen fra Stavanger til Malaga.

Men før arbeid, må byen oppleves!








Det er stas å få besøk hjemmefra.
Vise frem Malaga!
Tusle rundt i de koselige gatene,
langs den moderne havnen.
Spise på restauranter jeg har oppdaget.
Nyte solen.
Litt shopping.
Fine samtaler med en god venn.
Ha det morsomt.
Le sammen!


 Og "lampene", de ble hengt opp til slutt. I alle rom. Det har blitt lyst og fint. Jeg er så fornøyd! 

Når de endelige kommer på plass, får tiden vise. 
I Spania har vi ingen hastverk.

Ingen kommentarer: