¡Hasta la victoria siempre!

mandag 31. januar 2011

You wanna come to my hotel?

I helga har jeg hatt besøk av mine fantastiske nevøer på 8 og 11 år. Flottere gutter finnes ikke på denne jord. Og disse guttene lærer tante mange kjekke ting. Denne gangen ble jeg introdusert til Habbo Hotel. Det er visst det store innen online dataspill for tiden. Ikke bare ble jeg nødt til å kjøre Stavanger rundt på jakt etter et sted hvor guttene kunne kjøpe seg Habbomynter, jeg måtte jo få mitt eget rom på hotellet også. Nå gjenstår det å se om det blir en ivrig Habbospiller av meg, som sløser bort pengene på et luksuriøst hotelliv.

Hvordan har livet mitt vært i Habboverden i dag?


Dette er meg og rommet mitt. 
Jeg sitter og slapper av på gratiskrakken jeg fikk når jeg sjekket inn på hotellet i går.


Plutselig fikk jeg en gave. Yay! Jeg elsker jo gaver!
Jeg gikk bort og prøvde å lure oppi den, men den lot seg ikke åpne.
Åh! Jeg er så nysgjerrig på hva som er i den pakken.

Etter en stund kjedet jeg meg på rommet mitt, og bestemte meg for å besøke nevøen min.


Jeg ruslet bort til rommet hans, men han var ikke der. Se så mange flotte ting han har. Og jeg kan se at han har ryddet rommet sitt siden i går. Da var det helt kaos der inne. Flinke gutten til tante!


Jeg fikk lyst til å prøvesitte grisestolen hans. Den er kul.


Mens jeg satt der i grisestolen, var det plutselig en dude som stod i døren og kikket inn. Jeg tror han ble litt forfjamset av å se meg sittende i grisestolen, for det var ikke lenge før han var borte vekk igjen. Uten å si hei til meg. Litt snurt ble jeg, siden jeg var veldig selskapssyk og kunne godt tenke meg å slå i hel litt tid sammen med en mystisk fyr på Habbo Hotel.


Jeg prøvesatt i grisestolen litt til, i håp om at den mystiske duden skulle komme tilbake.


Ingen dukket opp og til slutt ga jeg opp. Jeg gikk tilbake til rommet mitt.
Der forsøkte jeg desperat å åpne den gåtefulle gaven.


JA! Jeg fikk det til! Og hva fant jeg? Et partyantrekk!
Hei alle sammen, se hvor lekker jeg har blitt!


Jeg var klar til å ta kvelden med storm.
Nå gjaldt det å finne ut hvor på hotellet det var party på gang.


Jeg fant et party og ringte på dørklokken.


Og vips, jeg var på fest! Men jeg følte meg litt utenfor.
Hadde liksom bommet på partyantrekket, og skjønte meg ikke helt på samtaleemnet deres.

Men det var flere rom med party, så det var bare til å prøve videre.


På neste rom ble jeg møtt av noen treningsfriker. Det var vel heller ikke helt det jeg hadde håpet på. De hadde utrolig dårlig musikk også, og prøvde desperat å finne ut hvordan de kunne bytte sang. Treningsfriken som het jonatan?123 spurte meg om og om igjen hkordan skiftar mann sang¨'.

Ikke visste jeg, og gikk videre.

Ooh-lala!


Jeg traff en partylysten Habbogangster!


Ser han ikke litt latinsk ut også? I like!

Let the party begin!


2 kommentarer:

Anne Marte sa...

Hahaha.....morsomt innlegg :-)
Habbo vet jeg alt om. Martine var hekta en stund, men nå har det avtatt. Lykke til videre med å innrede rommet ditt :-)

Señorita Vero sa...

Hehe, takk, takk! Å ha et virtuelt liv i tillegg til mitt vanlige blir travelt :) Men morsomt å spille spill som nevøene min er hekta på. Rommet mitt skal nok bli riktig så flott etterhvert. Må bare være observant og handle ting på tilbud ;) Habbolivet kan fort bli dyrt, så jeg får nøye meg med et bord og en krakk inntil videre :)