¡Hasta la victoria siempre!

tirsdag 18. januar 2011

Sukkerangst

Jeg har blitt grepet av sukkerangsten.

Leste en artikkel om hva sukkeret kan gjøre med meg. Der stod det at høyt sukkerinntak blant annet kan føre til at huden eldes raskere. Hjelp! Jeg vil ikke bli en rynkete, gammel tante!

Derfor er jeg nå i full gang med å iverksette tiltak som skal hjelpe til med å holde meg ung og vakker herfra og til evigheten.

Tiltak nr. 1:
Snop er fy-fy! Jeg kan stolt fortelle at jeg har holdt meg snopefri siden i fjor.

Tiltak nr. 2:
Gjør det selv! Mat jeg vanligvis kjøper ferdig i butikken, lager jeg nå selv.

Mmmm, nybakte grove rundstykker

Tiltak nr. 3:
Ut med brus, inn med jus! I stedet for mitt daglige Colaglass, presser jeg meg en smakfull jus proppet med vitaminer.

Før:
Gulrot-, appelsin-, klementin-, grapefrukt-, eple- og ingefærbiter

Etter: 
5 dl herlig jus

Kan jeg gjøre noe for å redusere rynkene jeg allerede har også, mon tro? Fortsettelse følger....

Ingen kommentarer: