¡Hasta la victoria siempre!

tirsdag 31. juli 2012

Hekling og litt sommersnakk



Posen med hekleprosjektet var med i sekken til Spania. Men. Det ble lite hekling på meg der. Alt for opptatt med å nyte glade dager i solen. 4 hele ruter + 2 halve var alt jeg rakk, før jeg måtte vende nesen nordover igjen. Nå som ferien er over, kan jeg ikke ligge på latsiden lenger. Alle rutene er ferdige, og sammenheklingen har startet. Ser du hva det skal bli?

Ferieukene gikk fort. En rolig ferie sammenlignet med tidligere år. Ingen ryggsekktur til fjerne himmelstrøk. Bare herlig kos i Malaga + noen happenings i Norge. Her noen smakebiter. Det kommer nok flere en annen dag. I dag er jeg mest opptatt av heklekroken.

Det vakre Sørlandet
Spansk lyktestolpe
En ekte señoritablomst
Skrytebilde av en typisk middagsrett fra mitt spanske kjøkken
Sommer i Gamle Stavanger er så deilig, deilig!
Hurra for Fredrik som har blitt 10 år! Hilsen en stolt tante!
Jeg har plukket blomster! Det spirer og gror i det kommunale friområdet like utenfor leiligheten. De er ikke så flinke med vedlikehold de kommunearbeiderne, så her vokser ugresset fritt. Med nedbørsmengdene over Stavanger i disse dager, er det nokså frodig gitt. Noe av ugresset var så flott, at jeg måtte ut for å plukke da det var en pause mellom regnbygene. Nå pryder det spisebordet. Ble det ikke fint, vel?


En fortsatt god sommer til deg! Vi har da fortsatt noen uker igjen, før høsten kommer luskende.
Forhåpentligvis stopper regnet en gang også...

Terrassen min, som er under tak. I Stavanger kommer regnet fra alle kanter.

Ingen kommentarer: