¡Hasta la victoria siempre!

onsdag 13. juli 2011

¡Viva España!


Jeg er i España! I byen hvor solen skinner 300 dager i året. Málaga!

Her er det godt og varmt. Veldig godt og varmt. Over 30 varmegrader faktisk. Men det er vel ingenting for en frysepinn som meg! Mens de spanske señoraene sitter ved siden av meg og klager på varmen og ønsker seg vinter, sitter jeg og bare nyter den. Åh, så godt og varmt det er!

I denne gode og varme palmebyen er det en herlig atmosfære. Jeg tusler rundt i gatene mens jeg beundrer arkitekturen og alle de fargerike blomstene. Jeg spiser god mat, lesker meg med jus av de herligste frukter og tar meg et nydelig glass vino til aftens. Og det aller, aller beste; her snakker jeg bare español! 2 dager i Málaga, og jeg føler meg allerede som andalusisk. For et vidunderlig liv jeg lever!





2 kommentarer:

Berit sa...

Å heldig grisen, så deilig, kos deg masse. Jeg skal til Malaga om ett par mnd. gleder meg masse :)
Vi er der i alle fall en gang i året, mannen min er fra Torremolinos!

Señorita Vero sa...

Tusen takk, Berit! Andalucia er bare fantastisk, med Malaga som favorittstedet mitt. Jeg er så utrolig glad i bylivet, så dette er helt perfekt! Koser meg fra tidlig morgen til sen kveld :)