¡Hasta la victoria siempre!

mandag 13. juni 2011

Selmas kunstverk - En fryd for sjelen og øyet

Min gode venninne Selma stiller ut en smakebit av hennes fantastiske kunstverk i Møllehagen på Tau nå i juni. Er du i området en av de neste søndagene, må du ta turen innom og nyte mesterverkene hennes, og kjøpe et hvis du har et sted hvor akkurat Det bildet hører hjemme. Selv har jeg flere av hennes maleri, som jeg gleder meg over hver dag, både på lerret og vegg, og jeg får stadig beundrende kommentarer fra besøkende.

Jeg tok en dagstur til Møllehagen i går, og hadde en flott ettermiddag sammen med vakre Selma. Det var lenge siden vi hadde sett hverandre nå. Vi spiste vafler, drakk grønn te, snakket om siste nytt og det herlige livet. Også beundret jeg alle de nydelige maleriene hennes. Fantastiske, som alltid!




Vakre Selma, i full harmoni med det flotte maleriet


Ta gjerne en tur innom hjemmesiden hennes for å se flere kunstverk. Der kan hun også kontaktes for kjøp og bestillinger: http://www.fantasillus.com. Ønsker du noe spesielt, noe som ingen andre har, så er dette kunsteren for deg!
   

Ingen kommentarer: